Updates from Luty, 2015 Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • admin 16:39 on 26 February 2015 Permalink
    Tags: , , , , , ,   

    Sex bez zadyszki 

    Każdy mężczyzna „kiedyś tam” stanie przed tym kłopotem. Rzecz jasna – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo teraz wszystko jest ok, ale obiło ci się o uszy, iż można mieć kłopoty z erekcją, czy coś takiego. Ciebie to co prawda nie dotyka, jeszcze by tego brakowało, jesteś w znakomitej formie, ale tak na wszelki wypadek – warto być zorientowanym w problemie.
    W pewnym okresie swojego życia z rozmarzeniem zaczynamy przypominać sobie młode lata. Wszystko było wtedy przepiękne, banalne oraz łatwe. Przychodziło bez trudu. Jak choćby właśnie wzwód. Miałeś „naście” lat i twoim kłopotem było raczej to, jak ukryć przed otoczeniem permanentną ochotę na seks. Wzywany do tablicy w szkole obawiałeś czasem wystąpienia przed klasą, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo najzwyczajniej miałeś „namiot w spodniach”. A przecież nawet o niczym seksownym nie erekcja
    dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo skąd. Upłynęło 25 lat i – proszę – sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
    indeks1

    Pierwszy defekt

    Tylko bez histerii! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego razu twój penis odmawia współpracy – wpadasz w wielki żal. I nie tylko ty. Prawdopodobnie twoja kobieta też – może interpretować to jako sygnał, że przestała być pociągająca, albo iż masz kogoś na boku oraz jesteś przemęczony lub zaspokojony i już zaspokojony seksualnie. Pretekst do awantury kamagra
    albo cichych dni wspaniały, a ponad to osobista porażka oraz utrata męskiej pewności, złość na siebie samego – po całości tragedia rodem z południowoamerykańskiego serialu. Hola hola! Tak być nie musi.

     
  • admin 20:49 on 25 February 2015 Permalink
    Tags: , , , , , ,   

    Męska niemoc 

    Young happy couple in bed

    Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

    Dostrzegłeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

    Przełam lęk i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

    Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

    Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby oraz pokieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją są całkowicie odwracalne!
    Typowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

    1. Odżywiaj się zdrowo

    Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

    Warto zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wdrożenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

    2. Zainteresuj się afrodyzjakami

    Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

    3. Rzuć papierosy

    Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i kłopotliwych sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako palący raczej nie pachniesz smakowicie.

    4. Bądź aktywny fizycznie

    Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

    5. Pielęgnuj swoje życie intymne

    Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
    wiecej tutaj : tania kamagra

     
  • admin 17:05 on 20 February 2015 Permalink
    Tags: , , , , , ,   

    Dziewięć przepisów na zwiększenie libido 

    4305-4054-wu.jpg

    Poznaj kilka przetestowanych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była o wiele większa.

    Oto kilka prostych porad, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę namiętnie!
    1. Dotykaj swoją kobietę
    Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wydzielać hormony, które przyczynią się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania udowodniły, że dotyk ożywia wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
    2. Wyjdź na słońce

    Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz apetyt na seks. Solarium też daje takie wyniki.
    3. Oglądaj filmy romantyczne

    Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny i czuły. Ustalili oni, że filmy romantyczne podwyższają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć %. Najtrudniejszym twoim zadaniem będzie wyszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie zasnąć.
    4. Często ziewaj
    Ziewanie oraz erekcje są dozorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

    5. Pij sok z granatu
    Każdego dnia pij szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, tania levitra
    że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
    6. Otocz się wonią wanilii

    Zapach wanilii efektywnie intensyfikuje napływ krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila wytwarzanie fal alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Budowa chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
    7. Jedz zdrowo
    Jeżeli mężczyzna spożywa zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. Skutkiem tego należałoby włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
    8. Przestań być palaczem

    Nikotyna znajdująca się w papierosach może prowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do członka. Pewne badanie wykazało, że już dwa papierosy mogą sprawić, że wzwody będą bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych aspektach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczki.
    wiecej na naszej stronie kamagra tanio

     
  • admin 21:17 on 19 February 2015 Permalink
    Tags: , , ,   

    Witam na moim blogu 

    stylizacja-elegancka

     
  • admin 14:29 on 19 February 2015 Permalink
    Tags: , , ,   

    Halooo :) 

     
  • admin 11:27 on 19 February 2015 Permalink
    Tags: , , ,   

    Halooo :) 

     
  • admin 19:16 on 10 February 2015 Permalink
    Tags: , , ,   

    Halooo :) 

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel